bieberdrama.blogg.se

Never, never, never trust a good girl because they are good liars....

kap. 5 "We are good girls and we lie..."

Kategori: We are good girls and we lie...

 
 

Jag kom hem och la all mat i kylskåpet. La filmen jag köpte på soffbordet och hängde upp mina nya kläder i garderoben.

Jag hade köpt hem kinamat, för jag hade verkligen ingen lust att laga något eller tänka på något. Fast en sak var säker, Diana ska ångra att hon ens kom på att prata om mig, och vem kallar hon för bitch?!

Jag gick till mitt sovrum tog av mig kläderna och bytte om till en t-shirt och ett par mjukisbyxor.

Jag gick mot köket tog min mat och gick till vardagsrummet. Bara för att jag inte hade en pappa och mamma som brydde sig om mig betydde det inte att jag bodde i sopptippen. Jag hade tv och soffa som alla andra det var till sådant mina löner gick till.

 Så småningom så är hela lägenheten snart morden och snygg.

Min lön var hög och det var därför jag fortsatte med det jag gjorde, sälja droger? Jag gör vad som helst för att få pengar, jag var inte desperat fast jag behövde verkligen pengarna.

Jag satte mig på soffan med take away maten på mina knän. Satte på tv:n och där började mina gamla vanor igen.

Efter några timmar var filmen slut och jag klar med maten. Mobilen som låg bredvid mig på soffan började vibrerade. Jag drog mobilen emot mig, ett sms, från Diana?! ”Haha, du borde se ditt ansikte i affären du vågade inte ens titta på mig, gumman jag bits inte! Men Justin gör det så stay away! Det var bara ett varningssms försöker du igen spionera på oss så kommer Justin döda dig! – Diana” Jag stirrade en stund på sms:et. Jag tog ett djup andtetag för att hålla känslorna i styr. Hon kommer dö, idag! Jag sprang in till mitt rum satte på mig ett par svarta jeans och en svart kofta. Satte på mig mina smutsiga sneakers och gick ut igenom lägenhet. Jag tog ut min mobil och började sms mina arbetskamrater, desperat så ville jag ha Dianas adress. Jag vet inte om jag var spion eller så fast mitt arbete visste mycket om folk, det visste väl för mycket. Innan jag började jobbet så behövdes jag inte intervjuas det visste hela min bakgrund med en mening så knäckte mig och jag var med. Den meningen kan jag själv inte bekräfta i mitt huvud.

Efter några minuter fick jag svar och all information jag ville ha om Diana fick jag. Oj, oj, oj, vad har vi här lilla Diana har varit en porrstjärna. Hon började plåtas naken sedan 16- årsåldern och sedan hittade en hemsida henne. Hon slutade sig porr karriär när hon blev 17 år. Wow, hon ska verkligen få betala. Jag fick också med några bilder på henne, usch min mage började verkligen fungera efter bilderna jag såg på henne. Med bestämda steg gick jag mot busshållsplatsen. 10 minuters väntan kändes som 100 minuter, när bussen parkerade vi hållplatsen så hoppade jag in i bussen ivrigt. Jag ville komma fram till hennes jävla gata så snabbt så möjligt.

Några minuters väntan och jag var framme, jag hoppade snabbt av och gick emot med snabba steg till Dianas hus. När jag kom fram så gick jag fram med smickrande steg mot hennes ytterdörr och med det onda leendet på läpparna.  Jag ringde på några gånger tills hon öppnade dörren. När hon äntligen öppnade sin jävla dörr så stod jag baklutat mot en stolpe. Hon kollade först chockat på mig fast sedan gav hon mig samma leende som jag hade på mina läppar.

- Men vem har vi här? Frågesatte hon och skratta uppretande.

- Det är Kayla, och vem är tjejen jag har framför mig, kan det vara Denna? Hon kallades Denna när hon var porrstjärna man kan väl säga hennes artistnamn fast via porrbranschen.

- Vad snackar du om? Frågade hon med en orolig ton och kollade förvirrat och chockat på mig.

- Du vet nog vad jag snackar om din lilla snuskiga slampa… sa jag testande och gick emot henne.

- D- du, du ska hålla din käft innan-

- Innan vad? Ha? Du slår mig? Jag vill bara se din min när hela värden får veta om din lilla smutsiga hemlighet. Sa jag argt och spände hand navlarna hårt.

- Vad är det som händ- stoppade en röst innan jag la märke till vem som snacka, Justin.

- Och va fan gör du här Kayla? Varför gör du alla mäniskor så obekväma? Ha?! Sa Justin irriterat och höll om Diana. Jag skrattade humörlöst och kollade på Justin med -är du seriös?- blicken.

- Hörde jag rätt? Försäkrade jag och höjde ögonbrynet på båda två som stod tätt intill varandra.

- SLÄPP IN MIG! Beordrade jag och gick emellan båda.

- Va i helvette? Brast Diana och kollade chockat på mig. Jag brydde mig inte utan gick emot en laptop som låg på soffan. Jag satte mig bekvämt på soffan. Jag öppnade Google och googlade på sidorna mina arbetskamrater hade skickat till mig. Jag kom in till sidan och det första man såg var Diana med särade ben naken. Den bilden fick mig vilja spy ut hela middagen.

Jag satte datorn på soffbordet och vände den till deras håll.

- Vafan om du är kåt och behöver kolla på porr behöver du komma hit, vadå har du ingen dator egen dator hemma eller? Brast Justin argt och kom emot mig med snabba steg. Han stod bara några centimeter från mitt ansikte, jag kunde känna hur hans andedräkt nuddade min hud.

- Gubben, din flickvän ser fantastisk ut på den bilden varför ger du inte bara den en chans, eller varför inte se på hennes konstnärliga videos? Sa jag sarkastiskt och gav honom ett falskt leende. Han bakade tillbaka snabbt och sedan tittade han chockat på Diana.

- Och juste, Justin kolla in dina sms om några minuter , dina vänner kommer älska synen på din tjej ha sex med främmande frågor… sa jag smickrande och gick ut från hennes enorma villa.

Jag gick emot mitt fönster. Jag fick syn på en bekant Kayla!  Jag öppnade snabbt fönstret och började ropa på henne. Hon kom ut från Dianas hus, vad hade hon gjort där?

- KAYLA! Ropade jag igen och hon fick syn på mig. Jag trodde hon skulle ignorera mig och gå sin väg fast hon vinkade tillbaka och gjorde en gest att jag skulle komma ner. Klockan var snart nio och ingen var hemma, jag tog risken och gick ut från huset.

- Hey, Jenna! Ropade hon och småsprang mot mig.

- Vad har hänt, vad gjorde du där? Frågesatte jag snabbt och kollade underligt på henne.

- Släpp in mig då, jag har mycket att berätta, du gillar inte Diana eller? Eftersom om du gör så kommer du döööda mig! Sa hon med en allvarlig och rolig blick. Jag skrattade till och släppte in henne.

- Jag hatar henne så mycket så det inte går att beskriva! Sa jag medan jag småfnittrande.

- Jag mer gumman, tro mig, kom vi går upp till ditt rum så berättar jag allt med detaljer. Sa hon och jag nickade som svar. Jag ledde henne upp till mitt rum. Jag satte mig bekvämt på min säng medan hon satte sig på min datastol.

- Så berätta allt nu och detaljerat! Sa jag bestämt och kollade stort med henne med all intresse.

- okej, okej, allt började när jag skulle handla mat i morse, jag gick in till en klädaffär och mötte på Justin och Diana och ignorerade dem, sedan började Diana snacka bakomryggen på mig fast högt, alltså meningen var att jag skulle höra allt, jag sa inget utan gick sedan skickade hon ett sms till det gick mig på nerverna så jag rotade i hennes bakgrund och fick tag på att hon var en porrstjärna nu vet alla hennes vänner om hennes snuskiga hemlighet och så klart lät jag Justin inte slippa undan så nu vet också alla Justin vänner att han flickvän var en hora.

- Oh my gosh… var det ända jag fick ut och kollade storögt.  

- I know right? Vänta tills Alisha får höra det här, jag vill verkligen se hennes reaktion. Sa Kayla och skrattade, jag skrattade med fast det var en fråga jag bara var tvungen att fråga.

- Jag trodde du ignorerade oss och inte ville vara eller hänga med oss mer.. Sa jag och kollade ner mot överkastet som täckte hela sängen.

- Jag är en sådan ibland vill jag bara vara ensam och andra stunder tycker jag om att umgås med folk. Sa hon och log stort mot mig.

- Men säg inte att du ska vara ensam nästa vecka och bara ignorera oss? Sa jag bekymrat.

- Nej då jag kom- avbröts Kayla av hårda bankslag. Jag ställde mig snabbt upp och sprang emot fönstret för att se vem som knackade, Justin. Kayla ställde sig snabbt upp och gick ner för att öppna. Jag sprang efter med snabba steg efter henne.

- Jag öppnar. Sa jag snabbt och gick framför henne, jag tog tag i handtaget låste upp låset och öppnade dörren. Det var Justin med kolsvarta ögon, det såg ut som om att det var ett monster som var i hans kropp.

- Kayla du har förnedrat mig! Skrek Justin och sprang emot Kayla med ett strypgrepp.

- DET ÄR SÅNT SOM HÄNDER NÄR FOLK FÖRSÖKER SÅRA MIG ELLER LÄGGA I SIG I MITT LIV! Skrek Kayla och örfilade Justin. Allt blev tyst i några minuter Justin höll i sin kind medan Kayla kokade av ilska och jag stod där lika chockad och förvirrad som alltid.

- Kayla, jag kommer mörda dig… mumlade Justin innan han fick ett utbrott. Kayla backade långsamt bak. Han var bara några centimeter bort från henne och sedan började han strypa henne, jag fick panik och visste inte vad jag skulle göra. Helt plötsligt ser jag hur Kayla tar upp en pistol och håller upp den mot Justin.

- Du rör mig jag dödar dig… mumlade hon oklart och kollade på Justin med hotfulla ögon.

- Snälla Kayla inte här… mumlade jag med en gnällande ton.

- SLÄPP PISTOLEN! Skrek Justin fast Kayla stod i samma position och höll pistolen mot Justin.

- Jag sa, släpp. Pistolen! Skrek han och hoppade på Kayla. Ett stor smäll hördes och allt blev tyst, blev någon skjuten, blev någon skadad, vad har hänt? Alla dem frågorna snurrade runt i mitt huvud.

Kayla såg chockad ut och det ända man såg var Justin som tittade storögt på Kayla.

- Vad hände?! Skrek jag ut och Justin ställde sig snabbt upp.

- Flytta på dig. Sa han och ställde sig upp.

- Va fa- du sköt Kayla vart fan ska du gå du ska fucking ta henne till sjukhuset NU! Skrek jag och pekade mot Kayla som låg på golvet med en hand över såret. Han kollade chockat på mig i några sekunder sedan gick han tillbaka bar upp Kayla och stod framför mig.

- Flytta på dig! Skrek han argt och jag gjorde det snabbt. Han gick ut bärande med Kayla mot Dianas gata, hans bil stod där.

- Kommer du eller?! Skrek han till mig och jag kollade bara förvirrat på honom. Jag nickade snabbt stängde ytterdörren och småsprang mot Justin. Jag satte mig i baksätet med Kaylas huvud på knäna. Hennes ansiktsuttryck var svårt att förklara, Sårad? Arg? Irriterad? När vi kom fram till sjukhuset hoppade Justin av snabbt bar upp Kayla in till byggnaden. Jag klev av bilen och gick efter Justin. Han var frustrerad och arg samtidigt upprörd? Läkare kom snabbt och tog in Kayla in till ett rum. Jag och Justin blev kvar ensamma, det var inte så många i byggnaden.

- Jag måste hem… viskade jag fram och ställde mig upp för att gå.

- Va?! Och lämna mig ensam med Kayla?! Han sa hennes namn äcklat och pekade mot rummet hon var i.

- Ursäkta mig om jag har föräldrar som bryr sig! Jag måste gå! Skrek jag argt tillbaka och började gå.

- KOM TILLBAKA SEN! Ropade han bakom mig. Han sa inte på ett vänligt sett fast jag rodnade i alla fall.

Och vad i helvette ska jag göra här? Jag är ingen bekant eller något till Kayla, var fan är hennes föräldrar? Jag tog upp mobilen och ringade Alisha. Hon svarade inte, FUCK! Jag lutade mig tillbaka på stolen och försökte slappna av. Jag sköt en tjej… det var inte första gången har skjutit en person fast Kayla? Vad fan tänkte jag med, för det första är hon fucking låtsas syster med Alisha och det andra… nej det… vad har gjort?! Jag drog en hand igenom håret och lutade mig fram med huvudet i händerna.

- Ursäkta, står du nära Kayla Stones? Hör jag en kvinnoröst säga bakifrån mig. Det var säkert sjuksköterskan.

- Ja. Sa jag snabbt och ställde mig upp.

- Vad heter du? Frågade hon och höll i en pärm med papper.

- Justin. Sa jag snabbt och försökte se vad hon skrev ner.

- Efternamn? Frågesats hon och kollade på mig i några sekunder.

- Bieber.

- Och hur står du nära Kayla? Det står inget i papprena att du är i någon form av släkting med Kayla Stones. Sa hon och kollade fundersamt på mig. Jag skakade snabbt på huvudet och försökte få upp en lögn.

- Jag är hennes pojkvän, vad har hänt med henne? Ljög jag snabbt och kollade förvirrat på sjuksköterskan.

- Jag borde inte berättade det här till dig eftersom du är inte någon som står nära henne fast jag ska berätta för dig hur hon mår just nu, skottet hamnade i hennes magsäck så vi måste operera bort en bit från magsäcken för att få ut skottet, om hon inte äter så bra så kan ni förstå varför… och du ska snart bli förhörd av polisen eftersom du verkade vara där i brottsplatsen. Sa hon och kollade alvarligt på mig.

- När? Frågade jag irriterat och försökte se lugn och cool ut.

- Snart, det kommer aldeless strax, juste det Kayla kommer stanna över natten så om du vill kan du få ett rum bredvid henne om du också vill stanna. Sa hon och gav mig ett välkomnat leende.

- Tack. Var det ända jag sa och satte mig på stolen igen. Allt var tyst och jag var den ända som satt i väntrummet. Efter några minuters väntan så hör jag stampande, jag vänder blicken långsamt och ser Jenna komma in. Hon hade bytt om, till ett par shorts och ett linne. För någon konstig anledning blev jag kåt, fast det var inte första gången jag blir kåt när jag ser en tjej i korta kläder och dessutom har former.

- Hej. Sa hon snabbt och gav ett tvekande leende.

- Hur kom du tillbaka? Jag trodde du sa att dina föräldrar var sträckta? Sa jag och höjde ögonbrynet mot henne.

- Mina föräldrar sov när jag kom hem så jag lämnade bara en lapp och skrev att jag sov över en kompis. Sa hon nickade.

- Klockan är ju halv tio? Sa jag och stäckte ut handen o visade klockan som låg på handleden.

- Jag vet, fast vad ska jag göra, det vaknar klockan sju på morgonen. Sa hon och ryckte på axlarna.

- Kom.. sa jag och placerade min hand på stolen bredvid. Hon gav ett litet leende och satte sig bredvid mig. Jag lutade mig tillbaka och la en hand på hennes lår.

- Du ser snyggare ut i korta kläder… sa jag smickrande blinkade mot henne.

- Tack… sa hon generat och kollade ner mot golvet.

- Vad tycker du om vi? Du vet? Sa jag smickrande och blinkade mot henne. 

- Justin… vi är i ett sjukhus…. Sa hon tyst och kollade ner med ett leende på läpparna. Jag ställde mig upp och gick emot henne, jag sträckte ut min hand och hon tog tag emot den. Vi ställde oss upp och emot ett litet rum, ett städ rum. Hon kollade blygt på mig, jag tog tag i hennes kind och gick emot henne vi kysstes i några minuter. Fast sedan började det hetta de hettade till i det lilla städrummet.

 
 

Mina föräldrar hade kommit hem och jag ville umgås med dem.

- God natt gumman, vi vet att vi inte har varit med dig så ofta fast vi behöver jobba… sa min pappa och gav mig –snälla förlåt oss ansiktet-

- Det är okej, jag lovar, jag har jätte bra vänner som brukar vara med mig… sa jag och log mot dem.

- Umgås du fortfarande med Justin? Frågade min mamma och gav mig ett litet leende.

- Äh, som vanligt, han är väldigt irriterande just nu så  jag håller mig borta från honom.

- Samma gamla ni! Sa min pappa och log mot mig.

- Aa, men aja, kommer ni vara här imorgon?

- Sorry gumman fast jag och pappa ska gå på affärsresa så vi kan tyvärr inte vara här. Sa min mamma och gav ett övertygande leende.

- Va? Fast ni har bara varit här i en vecka, snälla stanna!! Sa jag och gav poppy face.

- Sorry gumman, fast jag lovar dig, så fort vi får ledigt så kommer vi hit! Sa pappa och gav mig en kram medan mamma hoppade in.

- okej, men jag går och lägger mig… sa jag och ställde mig upp.

- God natt sötnos!

- Natti.. sa jag och gick upp. Jag slängde ner mig på sängen och drog åt mig mobilen. 15 missade samtal från Justin (tönten) och 4 olästa medelanden från Justin (tönten). Jag höjde ögonbrynet på skärmen och öppnade en av sms:en ”asså kan du fucking svara?! Din jävla fake syrra är i sjukhuset!!”  Jag slängde ifrån mig mobilen och la mig under täcket. Ja säkert? Och det ska jag tro på? Tänkte jag för mig själv och slöt ögonen för att få lite sömn.

Mobilen som låg bredvid min kudde vibrerade med hårda ryck, jag slöt upp ögonen långsamt och kollade på skärmen ”C-boy”  

- Hallå? Svarade jag tröttsamt och slängde ner mig på sängen igen.

- Tja! Ey är du också i sjukhuset eller? Frågade han direkt.

- Vadå i sjukhuset? Svarade jag och lite chockat och ställde mig upp med ett ryck.

- Ja? En tjej som heter Kayla blev skjuten av Justin i misstag han ringde mig igår.

- Va?! Okej, okej, jag lägger på nu ska gå! Sa jag snabbt och la på. Jag sprang till min garderob tog ut ett par ljusa jeans och hoddie, satt på dem snabbt och sprang ner till hallen.

- MAMMA, PAPPA, JAG SKA DRA! Ropade jag ut och satt på mina skor för att gå ut. Jag satte mig i en taxi för att åka.

- Vart ska du? Frågade han snabbt och irriterad.

- Vänta.. mumlade jag och tog upp min mobil, jag kollade på Justins sms eftersom han hade skrivit adressen till sjukhuset, och jag som trodde att allt bara var ett skämt?

- Vändel sjukhuset! Sa jag snabbt och satt på bältet. Utan att säga ett ord så började bilen åka. Det tog inte långt tid tills vi kom fram.

- Mina föräldrar betalar! Sa jag snabbt och hoppade ut från taxin. Jag kom fram till entrén och gick snabbt till disken för att fråga om Kaylas rum.

- Kayla Stones, vart är hon? Frågade jag snabbt och kollade runt.

- Rum 244 du går rakt fram och sedan svänger du vänster. Sa hon och log. Jag sa inget utan gick snabbt till rummet. Justin och Jenna satt bredvid varandra och Justin hade sin hand på hennes lår. Jag kände Justin så väl och jag visste vad det betydde de har haft sex.

- Förlåt att jag stör Justin fast det verkar som om att ni hade det väldigt trevligt när jag var borta.

- Ursäkta mig, fast du kom inte igår och jag hade fucking ringt dig flera jävla gånger! Skrek han och ställde sig upp.

- Men förlåt att jag umgicks med mina föräldrar för en gång skull! Skrek jag tillbaka.

- OCH VAD ÄR FELET NU DÅ?!

- ATT DU HADE SEX MED JENNA OCH KAYLA LIGGER SJUK PÅ GRUND AV DIG! Har du inget hjärta eller det var du som skö- avbröt doktorn mig och kollade alvarligt på mig och Justin.

- Ursäkta om jag stör fast patienten har öppnat sina ögon och mumlar Justin. Jag kollade chockat på doktorn och sedan på Justin.

- Justin Bieber, kan du vara snäll och komma in till rummet.

- okej? mumlade han och gick in.

VA? JUSTIN SERIÖST KAYLA?!     

Kommentarer


Kommentera inlägget här: