bieberdrama.blogg.se

Never, never, never trust a good girl because they are good liars....

kap. 3 "We are god girls and we lie...."

Kategori: We are good girls and we lie...

 
 

Jag stod bland alla andra tjejerna och vänta på att Justin skulle komma in till mållinjen.

Det tog väldigt långt tid för att han skulle komma in i mållinjen.

- Är du Justins tjej? Frågade en random tjej bakifrån mig. Jag vände mig om snabbt och det var en lång blondin med ett perfekt leende.

- Nej. Sa jag snabbt och vände mig om. Hon ställde sig bredvid mig och kollade snett på mig.

- Har du haft sex med honom? Frågan hon ställde gjorde mig väldigt chockad och små arg.

- Nej, och det vill jag inte heller, och vem fan tror du due som kan fråga mig sådana frågor? Sa jag kaxigt och var nära att putta på henne, fast en bil passerade mållinjen och alla började skrika.

- Haha, hur ska jag säga det här? Men jag har legat med t.ex. Justin, med den attityden kommer du aldrig få en kille. Sa hon lite små kaxigt. Sedan gick hon till vinnaren av racet och det var inte Justin.

Han kom 5:a. När han kom ut från bilen sprang det några tjejer mot honom, han tittade bara och log mot dem. Tönt jävlar! Jag vill fucking hem! Efter 20 minuters väntande promenerade han mot mig.

- Jag är en kändis du vet! Sa han med värdens fetaste leende på läpparna.

- Och? Sa jag och höjde ögonbrynet mot honom.

- Jag vann aldrig en tjej fast jag fick massvis av nummer! Sa han och viftade på ett par små vita papper.

- Okej? Skulle du köra hem eller? Frågade uttjatande.

- Så du väntade på mig bara för att jag ska köra dig hem? Jag är inte en privat taxi. Sa han och fnissa. Jag hade verkligen ingen lust att ha kul eller nöja mig just nu.

- Exat, jag är så dum och väntar här på dig? Varför drar jag inte bara hem? Sa jag ironiskt och vända mig för att hem.

- Nej, jag bara skoja, jag kan köra dig. Ropade han bakifrån mig.

- VILL INTE! Ropade jag tillbaka och fortsatte gå mot okända gator.

- Kan jag få ditt nummer?! Jag vände mig snabbt och kollade med -är du seriös- blicken.

- Det kan du glömma! Skrek jag och korsade gatan.

Jag gick runt i samma område i minst en timme innan jag fick syn på en skylt som ledde mig hem. Efter två och en halvtimmes gående kom jag hem. Jag skulle svänga höger för att gå in till min port stoppades jag av ett gäng snubbar.

- Men vad gör en sockerbit så sent ute, själv också? Sa en av dem och kollade runt för att se så ingen var i närheten.

- Om ni rör mig dödar jag någon av er… sa jag hotfullt och tog fram en fickkniv från fickan.

- Oj, oj, oj, flickan kan, vad heter du sötnos? Frågade den andra och kom emot mig. Han kom så nära så jag kunde känna hans andedräkt av alkohol.

- Något som du inte behöver vet! Sa jag och skar hans lår och började springa. Jag sprang och gömde mig bakom ett träd så de inte skulle få syn på mig. Jag sökte snabbt efter min mobil för att ringa någon fast hittade inte den.

- Fan, jag glömde den i Justins bil… mumlade jag och blev direkt skit irriterad. Jag hade inte en sjukdom eller så fast jag kan inte vara ledsen eller upprörd, jag var udda på det sättet. Tårar och känslor fanns inte i min värd det var bara ilska och aggressivitet. Jag hade ingen sjukdom eller något annat liknande fast jag har aldrig kunnat uttrycka mina känslor på ett rätt sätt och alla i min omgivning sa alltid att jag aldrig skulle visa för folk att jag känner rädsla, sorg, kärlek och så vidare. Det skulle bara vara ilska. Jag har växt upp med det och just nu är det inte något jag kan ändra, eller lättare sagt vill ändra.  Efter en halvtimme stack gubbarna och jag kunde gå in. När jag kom hem kände jag mig fri. Pappa hade inte kommit hem fast det var klockan tre på natten. Han satt säkert ute på gatan och drack eller i en krog. Att mitt liv såg ut som den ser ut just nu gjorde mig ledsen och deppig. Jag har träffat på tusentals ungdomar med bra familjer, ja jag kanske har hjälpt dem med att ta knark och så fast deras familjer blir direkt arga på dem och straffar de. Om jag skulle säga till min pappa ”Hej pappa jag tog droger idag och förlorade min oskuld! vad tror ni han skulle svara han skulle säkert säga ”Jag bryr mig inte” eller om han skulle vara riktigt full skulle han nog säga ”Vad roligt gumman, fortsätt så!” Jag önskade ibland att jag fick ett straff, utergångsförbud, att min mobil blir tagen i en hel vecka bara vad som helst för att få den uppmärksamheten jag alltid vilja ha. Fast nu, jag kan inte åka tillbaka i en tidsmaskin för att ändra på allt. Jag är problemet varför mitt liv såg ut så, mina föräldrar var värdens sötaste par fast när jag föddes så hända alla problem. När min mamma var gravid så var pappa otrogen mot mamma. Sedan gav mamma bort mig till pappa och starta ett nytt liv med en ny kille. Pappa blev förkrossad och började dricka. Jag var i en fosterfamilj tills jag blev 6 år. Pappa tog tillbaks mig och det var som om att jag var i paradiset och kom till ett helvete. Alla tankar fick mig få huvudvärk. Utan att ha bytt om till pyjamas kände jag mig helt slut. Jag slängde mig ner på sängen och sakta blev allt blev svart runt omkring mig.

Jag körde in till parkeringen och när jag skulle kliva av märkte jag att en mobil låg på sätet bredvid. Jag sträckte mig efter mobil och kollade på den Kaylas tänkte jag direkt och la in den i fickan. När jag öppnade ytterdörren till min lägenhet var det kolsvart och tyst. Jag tände hall lampan och slängde av skorna. Mobilen kom jag på direkt och tog upp den från fickan och gick till mitt rum. Jag slängde ner mig på sängen och låste upp mobilen, Inget lösenord? Konstigt? Tänkte jag snabbt och kollade på hennes medelande. Hon har säkert inget emot det. Jag kollade på hennes senaste meddelande och det var bara anonym. I varje meddelande stod det nästan exat likadant fast med olika adresser. Sedan fick hon väldigt mycket hotmeddelanden från skumma människor, det flesta var från män och en liten del var från kvinnor. Jag gick bort från medelande och klickade på hennes bilder. Det var det mest otäcka bilder jag har sätt i hela mitt liv. Folk hade bortrövat henne och tagit hennes mobil och tagit foto på henne. Hon var blodig och man såg hur mycket hon hade lidit på fotona. Annars var det bilder på vapen, och hennes sår, hennes föräldrar. Fast jag fick syn på en bild på henne, hon var glad på bilden för en gång skull. Hade jag verkligen träffat på en kriminell idag? Dessutom en tjej, hon hade gått igenom så mycket, bilderna berättade allt.  Jag som trodde mitt liv var hemskt, mitt liv är perfekt om man kollar på hennes liv. Folk kände mig inte som en snäll grabb. Jag var den badassen, jag knullade bara tjejer och brydde mig inte ett skit om dom sen, vad hände nu?

 Jag vakande av den störande mobilsignalen. Långsamt sträckte jag mig efter mobilen för att svara.

- Vad fan vill du? Frågade jag hest med en mörk ton.

- Du har Kaylas mobil. Sa Alisha direkt.

- Ja, hon glömde den igår… sa jag och gäspade.

- MEN KOM OCH LÄMNA DEN DÅ! Skrek hon och jag la mobilen lite bort från örat för inte skulle bli döv.

- OKEJ, JAG KOMMER! Skrek jag tillbaka och la på. Jag ställde mig långsamt upp och gick emot badrumet, tvättade ansiktet, borstade tänderna och la vax på håret. Jag satt på mig en t-shirt och ett par hängiga sköna byxor. Jag tog tag i mina bilnycklar och lämnade lägenheten. När jag var på väg till Alisha mötte jag på Diana. Hon vinkade till mig för att jag skulle stanna bilen.

- Hej snygging! sa hon när bilen stannade.

- Tja, vad är det? Frågade jag snabbt och kollade på digitalklockan.

- Mötte din tjej igår, gud vilken attityd hon hade.. sa hon och satte sig i bilen.

- Hon är inte mig tjej och varför sitter du i bilen? Frågesatte jag och kollade på henne från topp till tå.

- Vart ska du? Frågade hon snabbt och viftade på håret.

- Alisha, varför?

- Åh det var ett tag sen jag så henne, jag följer helt klart med! Sa hon och satte på sig sina solglasögon.

- Okej? Mumlade jag och startade bilen för att komma till Alisha så snabbt det bara går. Jag var verkligen tvungen att prata med henne. När vi kom fram så klev jag av snabbt och rusade fram till ytterdörren. Jag behövde inte knacka Alisha stod redan utanför på altanen och väntade på mig.

- ÄNTLIGEN KOM DU DIN BÖG! Skrek hon och jag gick emot henne. De satt på en trädgårdssoffa och till vänster om Alisha satt Kayla och bredvid Kayla satt, Jenna? Diana småsprang efter mig med sina 10 centimeters höga klack.

- Hej, Diana vad fan gör du här, du vet själv att jag hatar dig? Attackerade Alisha direkt.

- Men det var ju länge sen vi träffades, hur mår du babe, wow ditt hus är verkligen jätte stort. Sa hon och kollade förvånat på huset. Vad fan ville den här bitchen nu? Jag och hon bråkade för några månader, efter den dagen hade jag ingen lust att se hennes ansikte.

- Om hon inte drar kommer jag slå sönder henne… viskade Kayla från vänster.

- Vadå vad hände? Viskade jag tillbaka snabbt och kollade på Kayla.

- Hon irriterade mig… sa Kayla snabbt och jag nickade bara. 

- Vad har hänt mellan er? Frågasetta Jenna direkt.

- Berättar sen… sa Kayla direkt och Jenna nickade också. Jag och tjejerna hade varit tillsanmans sen väldigt tidigt på morgonen. Vi åt frukost tillsanmans och snackade bara. Det var kul att ha tjejer i ens ålder som förstod, men det var en sak som jag visste lite extra om Kayla och hon inte visste om mig.

- Kan jag få snacka med dig? Frågade Justin och kom emot mig. Jag ställde mig upp och vi gick runt hörnet för att snacka.

- Mobilen. Sa jag snabbt och sträckte ut handen.

- Här, fast lyssna noga nu, jag kollade på hennes medelande och hennes bilder, det var hemskt, bilder på sår bilder på henne när hon blir bortrövad bilder på vapen. Jag avbröt honom och kollade noga på hans ögon.

- Jag vet allt det där, kan jag lita på dig? Frågade jag seriöst.

- Nej?

- Okej, Kayla bodde hos oss sen ung ålder fast när hon blev 6 år flyttade hon hem igen, hennes pappa var och kanske fortfarande är alkoholist och hennes mamma har inte brytt ett skit om henne sen hon föddes, så hon har inte haft den bästa uppväxten.. sa jag och tog tag i mobilen.

- Och hur fan vet du om allt det där?

- När man bor fucking ensam i ett slott och är uttråkad hittar man många papper, foton och dagböcker. Sa jag surt.

- Wow, ska du berättade det till henne? Frågade han och drog en hand igenom håret.

- Hon vet redan, du är den sista som fick veta, FAST om du berättar det vi snackar om nu till bitchen kommer jag slakta dig. Sa jag och kollade noga på Diana hon satt mellan Kayla o Jenna och solade.

- Kolla vad hon gör, hon är inte hemma! Sa jag argt.

- Det var hon som hoppade in i min bil. sa Justin som försvar.

- Som om du inte kan skicka ut henne, vadå är du hennes prins nu bara för att ni hade sex? Sa jag ännu argare.

- Kanske? Sa han och flina. Jag gick bara där ifrån och mot Diana.

- Vad fan gör du? Frågade jag och kollade på henne. Hon ställde sig snabbt upp och fixade till sina solglasögon.

- Ville du sitta här eller? Frågade hon och gick upp som om det var kameror som fotade henne till en modemagasin.

- Gå här ifrån, du vet hur mycket jag hatar dig!

- Men vart ska jag gå? Sa hon förvirrande och kollade runt på alla oss.

- Till helvete, gå bara! Sa jag argt och hon började småspringa bort från huset.

- så ni är syskon nu eller? Frågade jag glatt och kollade på Kayla och Alisha.

- Jag vet inte? Sa Kayla kallt (som vanligt) och kollade bort.

- Så klart vi är, och du är också min syster! Sa Alisha och kramade mig. Jag trodde aldrig att dom tuffa tjejerna var så godhjärtade. Jag trodde de bara drack knarkade och låg med folk. Fast Alisha har visat motsatsen fast inte Justin. Jag ställde mig upp och gick in i huset satte mig i matbordet och väntade på resten skulle komma. Kayla och Alisha kom in pratande och Justin ensam. Han satte sig mittemot mig medan tjejerna gick in till vardagsrummet skrattande.

- kan jag snacka med dig? Frågade Justin och kollade seriöst på mig.

- Mm.. Sa jag snabbt och vända bort blicken från honom.

- För det första kan vi glömma bort om vad som hända igår? Frågade jag stressat.

- Nej? Det där var min första gång! Sa jag argt och kollade oförståndigt på honom.

- Men tjejerna som är en av oss skulle inte bry sig fast det var ens deras första gång. Sa han taskigt.

- Och det andra? Sa jag bitchigt och kollade upp och ner på honom.

- Hur sårar man tjejer på bästa sätt? Sa han ivrigt.

- Göra slut? Och vad fan var det där för fråga.

- Okej… hur kan jag såra Kayla? Frågade han igen fast lite osäkrare. Jag kollade chockat en stund på honom fast sedan reste jag mig upp och var på väg till vardagsrumet innan Justin stoppade mig.

- Om du berättar det vi precis snackade om till någon av tjejerna så är du död. Hotade han och kollade på mig med hotfulla ögon. Hans hot skrämde mig. För han hade den blicken som inte gick att beskriva, ilska.  Jag gick till tjejerna och satte mig på soffan bredvid dem. Jag gav Justin varnande blickar för jag visste att han skulle klanta till det rejält.

- Så Kayla, eftersom du börja hänga med oss så måste man i alla fall få veta lite om din bakgrund? Sa han och lutade sig bekvämt bak mot fåtöljen.

- Jag har haft samma bakgrund som alla oss, bott med min pappa och så.. sa hon kort och började klämma på sina fingrar.

- Men jag har hört något annat? Testande han hennes tålamod.

- Som? Sa hon argt och höjde rösten.

- Jag kollade på dina bilder som du hade fotat via din mobil, vad kan du säga om det? Frågade han och gav ett djävulsleende.

- Vad fan menar du?! Sa hon snabbt och ställde sig upp.

- Ja, du vet nog själv för det är dina egna bilder.. sa han fast lite nervöst.

- Vad menar du med det?! Sa hon och gick emot honom. Han ställde sig upp snabbt och kollade hotfullt på Kayla.

- Du kan inte göra något mot mig Kayla, du är svag och jag knäcker dig så lätt som en tandpetare, du kan inte nudda mig, du får inte nudda mig för om du gör det blir du av med jobbet och huset du bor i… sa han med en låg och mörk röst.

 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: